Hodnotil uživatel Cihan S.
Het was top. Vriendelijke bediening, lekker eten en een relaxte sfeer. Aanrader!
Hodnotil uživatel Cihan S.
Het was top. Vriendelijke bediening, lekker eten en een relaxte sfeer. Aanrader!
Hodnotil uživatel Cihan S.
Het was top. Vriendelijke bediening, lekker eten en een relaxte sfeer. Aanrader!